Administratief medewerker Client Services – Rotterdam

Introductie

Heb jij 3 – 5 jaar ervaring in de assurantiebranche en/of financiële administratie?

Organisatie

De afdeling Client Services bestaat uit drie teams, te weten Client Data & Reporting, Contract Management en Sales Operations.

De afdeling Client Services draagt zorg voor een uniforme vastlegging van klantgegevens en streeft naar een optimale dienstverlening op het gebied van klantrapportages en klantregistratie. Onder klantrapportages wordt verstaan: overzichten op het gebied van lopende verzekeringen, accountteam en schades. Daarnaast ondersteunt de afdeling Client Services de digitale klantenportals. Binnen de afdeling ontstaat een nieuwe tijdelijke functie: Medewerker Client Services.

Functie

Het opstellen van polisoverzichten;
Het invoeren en bijhouden van de klantgegevens in de bronsystemen IBIS, ANVA, Salesforce en andere systemen;
Het opvragen, onderzoeken en vastleggen van UBO’s;
Het verzamelen van informatie voor het accountmanagement. Denk hier onder andere aan een polisoverzicht, een schadeoverzicht en accountteam of een insurance manual;
Het genereren van diverse klantrapportages (verzekeringsoverzichten, schadeoverzichten) op verzoek;
Het opstellen van DVO’s en SWO’s;
Het opstellen van concept Client Promise rapporten;
Inrichten en onderhouden van klanten IT-systemen, zoals o.a. Digitale Polismap, AonLine, MyAon, FENEX, Claims Monitor en Marine Online

Functie eisen

3 – 5 jaar ervaring in de assurantiebranche en/of financiële administratie;
MBO+/HBO werk- en denkniveau;
Daadkrachtige persoonlijkheid met een proactieve houding;
Initiatiefrijk en resultaatgericht (executiekracht);
Inzicht in processen en procedures;
Pro-actief en een proces verbeteraar;
Analytisch vermogen en gevoel voor een hoge service standaard;
Goede beheersing van de Engelse taal in woord en geschrift.

Inlichtingen

Dennis van Wanrooy
0629327038
recruitment@apai.nl