Introductie
Heb jij minimaal 3 jaar ervaring in de assurantiebranche en/of financiële administratie?
Organisatie
Werving & Selectie | Detachering
Functie
Het opstellen van polisoverzichten;
Het invoeren en bijhouden van de klantgegevens in de bronsystemen IBIS, ANVA, Salesforce en andere systemen;
Het opvragen, onderzoeken en vastleggen van UBO’s;
Het verzamelen van informatie voor het accountmanagement. Denk hier onder andere aan een polisoverzicht, een schadeoverzicht en accountteam of een insurance manual;
Het genereren van diverse klantrapportages (verzekeringsoverzichten, schadeoverzichten) op verzoek;
Het opstellen van DVO’s en SWO’s;
Het opstellen van concept Client Promise rapporten;
Inrichten en onderhouden van klanten IT-systemen, zoals o.a. Digitale Polismap, AonLine, MyAon, FENEX, Claims Monitor en Marine Online.
Functie eisen
Minimaal 3 – 5 jaar ervaring in de assurantiebranche en/of financiële administratie;
MBO+/HBO werk- en denkniveau;
Goede beheersing van de Engelse taal in woord en geschrift.
Inlichtingen
Dennis van Wanrooy
0629327038
recruitment@apai.nl