Medewerker Schadedesk Particulieren – Breda

Introductie

Als medewerker schadedesk ben je samen met de andere medewerkers binnen ons team, het eerste aanspreekpunt voor onze klanten in geval van schade.

Organisatie

Groot intermediair

Functie

Activiteiten:
· Je bent het eerste (telefonische) aanspreekpunt bij een schade. Waarbij je schademeldingen zo efficiënt en klantgericht behandelt voor onze particuliere relaties.
· Je zorgt ervoor dat de schadeafdeling direct aan de slag kan met je melding door een dossier zo compleet mogelijk te maken.
· Verder heb je telefonisch contact met klanten, experts, schadeherstelbedrijven, verzekeraars en overige partijen.

Functie eisen

Een afgeronde mbo+ opleiding bij voorkeur in de financiële of administratieve richting (bijvoorbeeld bank en verzekeringswezen).
· Wft basis en Wft schadeverzekeringen Particulier (must)
· Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.

Inlichtingen

Dennis van Wanrooy
0629327038
recruitment@apai.nl